ett monster kom och åt upp din rubrik :O

oj, shiiet. fan måste gömma mej innan den äter upp mejh me :Ö

ajjaa, ska väll berätta snabbt om dagen .
SCHEMA:
07.00 går upp och fixar mej, äter frukost och undrar vf skolan finns igentligen o.O
08.00 ja går till skolan me mina irriterande högklackade skor som fassnar i lera eftersom ja måst gå i värsta backen för att komma till skolan -.-
08.10 mardrömmen börjar o_o
10.00 jag ska nu sitta i 2 timmar och vara ''valvärd'' när  vår skola har val vad vi ska göra på skolgården, och eftersom ja e me i elevrådet så måste man ju hjälpa till -.-
13.50 skolan är ääntligen slut och jag skuttar hem och drömmer om min data ;)
14.00 ja kommer hem , sätter på datan , hämtar mellis o chattar me min kusse. Går in på gsm lite o sådär. sen så hittade jag världens snyggaste klänning asså !

och den här underbara klänningen kostar bara 79.90 på stylebystars.com
här är lite fler klänningar från samma hemsida ;)

dom här godingarna kostar mellan 199 och 499 kr, grymt billigt ellehur :O


// Svenssoown

Kommentarer
Postat av: Kussen

Love the blue one <33 du vet vilken :P

2008-11-11 @ 15:02:30
URL: http://blondierose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0