Monstret säger grrr!! XD

Eaaw, crepy o.O

idag har jag haft elevens val i min skola ;P Jag har jobbat lite om musik, skrivit om lite olika stilar o så.
''Musik is my drug'' XD Men seriöst jag älskar fan musik , it's my life you know xD

Men iaf, idag ska jag städa -.- hatar det, men ibland måste man ;P Är så himla avundsjuk på min göllliga kusin eftersom hon är påväg till istanbull, OCH INTE JAG o.O XD
besök hennes blogg gärna, men hon kommer ju inte skriva på ett tag nudå ;P blondierose.blogg.se


En sak som jag måste säga !! Om du är Twilight-fan så MÅSTE du skicka klagomejl till dom på statensbiografbyrå eftersom dom har satt filmen på 15 års gräns >.< Hur faan kan dom?´bomba dom här adresserna med klagomejl:


E-post till Direktör Erik Wallander:
[email protected]
E-post till Webbmaster Jonas Wall:
[email protected]
E-post till Statens Biografbyrå:
[email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0