Äntligen fredaah ...

Jaha, då va de väll en ny dag o ny bloggning. Idag har vi vart med kulturskolan hela dagen och dansat, sjungit & spelat teater. Jag fick fett sämsta gruppen... ajja iaf så slutade vi 1 timme tidigare så ja e tyyp nöjd dae ... Efter skolan så satt jag o mina friends i hallen på skolan o sjöng ''It's raining men'' och dansade paraply dans XD Sen kom vår lärare som höll på i tröslöjden o typ pysslade o sa att vi skulle gå ut o då ställde vi oss vid fönstrerna utanför slöjden o skrek ashögt o reta vår fröken XD Sen gick hon o då satte vi oss vid pingisbordet o min kompis börja typ ta stenar o göra G-klavar på bordet så kom en fröken o vi va tvugna o försöka göra så att de inte syntes... Sen gick vi o chilla på Corrnes gård typ o satt o prata sen så skulle alla gå hem så då gick väll jag också hem. Direkt när jag kom hem satte jag mej vid gsm o skrev runt lite i forumen. Och nu sitter jag här o skriver XD ajja ikväll så ska mitt fotbolls-lag hem till våran tränare(vilket hon inte vet om) Och överaska hne eftersom hon fyller år. Sen ska jag väll chilla lite här hemma o kolla på TV ikväll o äta lite chips. Och imorn är de juuh äntligen Party! Ath Paulas house! Ajjja iaf måste dra nu ses väll kanske imorn då ..

Pööss o hare !

// Svenssoown

Kommentarer
Postat av: Nilla

SV: Tack så mkt :)

Eftersom att jag varken har photoshop eller liknande så gör jag mina bakgrunder med hjälp av paint.

2008-09-21 @ 14:34:37
URL: http://niiillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0