Brottningsmatch!

Jaha, då var de väll dags för nästa inlägg. Idag har de väll inte hänt något speccielt... Jo, en sak! Nämligen värsta fajten!
Igår så höll en störd kille i min klass, nämner inga namn *HOST*Danny*HOST* att säga jävla hora, fan va ful du är o så till mej o min kompis Alice o hon är jävligt stark så han vågade juh inte stå nära oss utan när han skrek åt oss så hade han cykel för han vågade inte annars typ. Så min kompis sa typ imorn ska jag fan brotta ner han efter skolan - sagt och gjort! Så hon brotta ner honom o gjorde gåsis(när man trycker en bit ovanför bröstet, gör asont!) och sen så släppte hon o han bara jävla hora o hon bara kom då! Tillslut kom han o försökte slå henne med hans cykel lår men istället så gör hon värsta karategreppet o står o slår honom precis utanför vår parallelklass fönster o dom satt där o hade lektion så förmodligen kommer hon få jävligt mkt skäll imorn... Juste! Jag har skrivit en egen berättelse på www.gosupermodel.se ! Sök på belliii så har jag länk på min profil! Ajja nu ska jag väll sluta, Hejdå!

// Svenssoown

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0