Första <3

Nu har jag också gått in på bloggtrenden, påminn mej gärna om att skriva genom att skicka ett mejl till [email protected]! Jahaa då ska jag väll berätta vad som hänt idag:

Jag gick väll upp typ vanlig tid klockan kanske... 7. Sen gick jag till skolan 5 i 8. På första rasten va jag me Paula & Alice o spela pingis som vanlig... Jag o Alice ägde skiten ur dom, men som vanligt så fuskade småkillar(Micho, Danny,m.m.) & vi blev aspissa på dom o hade dåligt humör... Sen var det dags för lunch o vi åt fiskpinnar, blä! På lunchrasten spelade vi pingis igen och de va väll bättre då. Vi slutade runt 2 nåntning o jag stannade o vänta med Alice eftersom hon vänta på Tanja som skulle hämta sitt mattehäfte från rättning. Sen gick jag hem ca 15 över 2 och satte mej vid datan derekt. Jag gick o bredde en macka o sen gick jag in på www.gosupermodel.se vilket är typ världens bästa hemsida...  De e typ en hemsida som handlar om typ mode o man chattar o skriver i forum o sånt. Iaf besök mej där jag heter Belliii & Alice heter Aliceeee. Ajja de va väll typ allt jag hade o skriva. ikväll ska man ju på fotbollsträning o ja ska typ va me Fia men iaf.

Hare bra och besök gärna min blogg igen!
// Svensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0